Factors Affective on The Consumers’ Purchasing Behaviours in Shopping Malls: A Case Study in Eastern Part of Turkey
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Akat Ö, Taşkın Ç, Özdemir A (2006). Uluslararası alışveriş merkezi tüketicilerinin satın alma davra-nışları ve Bursa ilinde bir uygulama. Uludağ Üni-versitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2(26- 27): 13-30.
Akgün OV (2010). Modern alışveriş merkezlerinin tüketici davranışları üzerindeki etkisi ve Konya ilinde bir uygulama. KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 12 (19): 153-163.
Arslan M (2009). Tüketicilerin alışveriş merkezlerini tercih etme nedenleri ve sadakate etkisi üzerine bir araştırma. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 32(8):39-49.
Azabağaoğlu MÖ, Dursun E (2008). Tüketicilerin mo-dern gıda perakendecilerine karşı dayanışma ana-lizi. Tekirdağ Ziraat Fakültesi Dergisi,5(1):1-12.
Baraka MA (2019). A Proposed model for factors affecting consumers ' impulsive buying tendency in shopping malls. Journal of Marketing Manage-ment, 7(1): 120-134.
Çakmak AÇ (2012). Ziyaretçilerin alışveriş merkezleri-ni tercih etme nedenlerinin araştırılması karabük şehir merkezinde bir uygulama. Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi, 5 (2): 195-215.
Cengiz E, Özden B (2002). Perakendecilikte büyük alışveriş merkezleri ve tüketicilerin büyük alışveriş merkezleri ile ilgili tutumlarını tespit etmeye yönelik bir araştırma. Ege Akademik Bakış Dergisi, 2(1):1-13.
Dincer B, Dincer C (2011). Tüketicilerin alışveriş mer-kezi ziyareti ve davranışı: üniversite öğrencileri üze-rine bir araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi, İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 13(3): 317-331.
El-Adly Mİ (2007). Shopping malls attractiveness: A segmentation approach. international Journal of Retail & Distribution Management, 35(11): 936 – 950.
Güzel D, Demir İK, Yazıcılar FG (2017). Determına-tıon Of The Relatıonshıp Between The Consumers Reasons For Preference Of Shoppıng Centers: App-lıcatıon Of Erzurum. PressAcademia Procedia, 3(1): 666-673.
İbicioğlu H (2005). Alışveriş merkezleri: Demografik etkenler ve tüketici tutumlarının incelenmesine yö-neliş bir araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi, 10 (1): 43-55.
Katrodia A, Naude MJ, Soni S (2018). Consumer Bu-ying Behavior at Shopping Malls: Does Gender Matter? Journal of Economics and Behavioral Stu-dies, 10(1): 125-134.
Khare A (2011). Mall shopping behaviour of Indians mall town consumers, Journal of Retailing and Consumer Services, 18:110–118.
Kuruvilla SJ, Joshi N (2010). Influence of de-mographics, psychographics, shopping orientation, mall shopping attitude and purchase patterns on mall patronage in India, Journal of Retailing and Consumer Services, 17(4): 259–269.
Kushwaha T, Ubeja S, Chatterjee AS (2017). Factors Influencing Selection of Shopping Malls: An Ex-ploratory Study of Consumer Perception.Vision, 21(3): 274–283.
Manandhar RR (2020). Attitude Towards Shopping Mall Purchasing Behavior. Management Dynam-ics, 23(2): 207-228.
Martins JM, Farhat Y, Swanson DA (2012). Consumer Demographics and Behaviour: Markets are People. (Springer series on demographic methods and po-pulation analysis; Vol. 30). Springer, Springer Natu-re. https://doi.org/10.1007/978-94-007-1855-5.
Miran B (2003). Basic Statistics, Ege Uni. Press, Izmir.
Mok Kim Man M, Cai Qian Qiu R (2021.) An empirical study of factors influencing consumers’ purchasing behaviours in shopping malls. International Journal of Marketing Studies, 13(1):14-25.
Nasim S, Shamshir M (2018). Consumer Behavior towards Shopping Malls: A Systematic Narrative Review. Journal of Business Studies, 14(1): 81-95.
Patel V, Sharma M (2009). Consumers' Motivations to shop in Shopping Malls: A Study of Indian Shop-pers. Advances in Consumer Research, 8, 285-290.
Samli AC (2013). International Consumer Behaviour in the 21st Century Impact on Marketing Strategy Development. Springer Science+Business Media New York
Tirmizi MA, Ur-Rehman K, Saif MI (2009). An Empiri-cal Study of Consumer Impulse Buying Behaviour in Local Markets. European Journal of Scientific Research, 28(4): 522-532.
TÜİK (2015). Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi So-nuçları.
Twari RK (2010). Understandıng the consumer be-havıor towards shoppıng malls in raipur city. Inter-national Journal of Management & Strategy, 1(1):1-14.
Zafar UA, Ghingold M, Dahari Z (2007). Malaysian Shopping Mall Behavior: An Exploratory Study, Asia Pacific. Journal of Marketing and Logistics, 19(4): 331 – 348.
DOI: https://doi.org/10.15316/SJAFS.2022.045
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.